ZWROTY

Jeżeli produkt zakupiony na eliza.pl nie spełni Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Każdy Klient dokonujący zakupu na odległość, poza salonem, zgodnie z przepisami, ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu towaru bez podania przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki z zamówionym towarem.

W celu skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży proszę postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami:

Należy poinformować sprzedawcę o decyzji o odstąpieniu od umowy, wysyłając list z wypełnionym formularzem zwrotu wraz z dołączonym paragonem lub kopią paragonu na adres: Gold Investments Sp. z o.o., ul. Wapienna 6/8; 87-100 Toruń bądź wiadomość pocztą elektroniczną (e-mail) z wypełnionym formularzem zwrotu i zdjęciem paragonu na adres: sklep@jubilereliza.eu i dopiskiem „ZWROT”

Aby zachować termin odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Zwracany towar, Z dopiskiem: “ZWROT” należy wysłać na adres:

Gold Investments Sp. z o.o.,

ul. Wapienna 6/8

87-100 Toruń

Uprzejmie informujemy, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Zwracany towar powinien posiadać wszystkie oryginalnie przyczepione metki oraz powinien posiadać oryginalne opakowanie producenta. W przypadku wysyłki zwracanego towaru bardzo prosimy o dokładne zabezpieczenie paczki aby nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu podczas transportu.

Zwrot dokonanych przez Państwa płatności zostanie dokonany niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.



Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji.

Wypełniony formularz zwrotu prosimy wydrukować i podpisać oraz załączyć paragon.

Koszt zwrotu przesyłki pokrywa Klient.

Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Państwa do chwili otrzymania z powrotem zwracanych towarów lub dostarczenia przez Państwa dowodu odesłania zwracanych towarów.



REKLAMACJE

W celu zgłoszenia reklamacji towaru zakupionego na stronie eliza.pl (nie dotyczy to towaru zakupionego w sklepie stacjonarnym)  prosimy postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami:

Zgłoszenie reklamacji może nastąpić m.in. poprzez wypełnienie formularza reklamacji lub zgłoszenie reklamacji osobiście w jednym z Salonów JUBILER ELIZA. Sprawdź adresy salonów w zakładce NASZE SALONY.



Wypełniony formularz bądź też oświadczenie o składanej reklamacji prosimy wydrukować i podpisać (dołączyć paragon bądź kopie paragonu.

W przypadku braku możliwości wydrukowania bardzo prosimy o przesłanie wypełnionego formularza na adres e-mail: sklep@jubilereliza.eu z dopiskiem REKLAMACJA wraz ze zdjęciem paragonu.



Reklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym lub oświadczeniem o składanej reklamacji wraz z paragonem prosimy przesłać na adres:

Gold Investments Sp. z o.o., ul. Wapienna 6/8; 87-100 Toruń z dopiskiem: “REKLAMACJA” lub złożyć osobiście w jednym z Salonów JUBILER ELIZA.

Reklamacja zostanie rozpatrzona do 14 dni od dnia złożenia reklamacji towarów. O decyzji Rzeczoznawcy zostaną Państwo powiadomieni drogą mailową lub telefoniczną.

Koszt wysłania reklamacji pokrywa Klient.



Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji produktów zakupionych na stronie ELIZA.PL znajdują się w regulaminie.



Formularz odstąpienia od umowy – link.

Formularz wymiany -link.

Formularz reklamacyjny - link.